مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده
سرخط خبرها

سردار سلامی: امروز فلسطین از دست‌های خالی عبور کرده و مسلح است| سازش با ظالم، راه زیستن امن و آزاد نیست

  • کد خبر: ۱۰۶۶۵۲
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
سردار سلامی: امروز فلسطین از دست‌های خالی عبور کرده و مسلح است| سازش با ظالم، راه زیستن امن و آزاد نیست
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سازش با ظالم، راه زیستن امن و آزاد نیست، گفت: مستکبران جهان خنجری به نام رژیم صهیونیستی را بر پهلوی جهان اسلام فرو بردند تا بر منطقه و ذخایر ارزشمند آن مسلط شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس از سوی امام خمینی، گفت: امام خمینی جغرافیای فلسطین را در قلوب مسلمانان امتداد داد و آن را مسئله اصلی جهان اسلام قلمداد کرد.

وی افزود: از آن روز تا به امروز سیمای فلسطین هر روز درخشان‌تر و برجسته‌تر و مقتدرتر و جذاب‌تر در صحنه سیاسی عالم در حال حرکت است. بعد از دوران باشکوه امامت امام راحل، بیرق حمایت از نهضت فلسطین و مبارزه با استکبار و صهیونیسم توسط رهبر عظیم‌الشأن انقلاب این بیرق برافراشته ماند و حرکت داده شد.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: رهبر عزیزمان با ابتکاری در امتداد ابتکار امام با تشکیل نیروی قدس سپاه به ایجاد شاکله قدرت و بسط و امتداد انقلاب در سایر بلاد اسلامی با هدف در تنگنا قرار دادن رژیم صهیونیستی و در آینده نزدیک حذف این رژیم از جغرافیای عالم اهتمام کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه مستکبران یک خنجر به نام رژیم صهیونیستی را در پیکره جهان اسلام فرو بردند تا با ایجاد یک سرپل امنیتی بتوانند بر این جغرافیای پر از ثروت و موقعیت مسلط شوند، گفت: صهیونیست‌ها بی رحمانه قتل عام می‌کردند، اما امروز به جایی رسیدند که مجروح شدن یک فلسطینی برای آن‌ها عقوبت فراوانی دارد. دیگر فصل آن جنایات غم‌انگیر برای فلسطین گذشته است. فلسطین از دست‌های خالی عبور کرده و مسلح است و مردانش در میانه میدان آماده نبردند و اسرائیل در حال فروپاشیدن است.

وی افزود: ما به اسرائیلی‌ها می‌گوییم شما که فکر می‌کردید لایه‌های ضخیم امنیت می‌تواند امنیتی‌ترین رژیم عالم را که مثل یک پادگان است از حملات فلسطینی‌های قهرمان نجات دهد، دیدید که شهید محمدحسین، فتحی حازم  و شهید ضیاء چگونه یک شبه ارتش و قوای امنیتی را شکست داد. شما شلیک هزاران راکت نیرو‌های فلسطینی در سیف‌القدس دیدید و همانند اژد‌ها و شیر حزب‌الله را در شمال سرزمینی که اشغال کرده‌اید می‌بینید. شما درهم شکستگی رژیمتان را می‌بینید. شما می‌بینید که آمریکا تکیه‌گاه مطمئنی برای شما نیست و کاخ سفید به همراه نظام امنیتی شما لانه عنکبوتی است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: آمریکا از افغانستان گریخت و از عراق در حال گریختن است و در حاشیه سیاست‌های منطقه جای دارد و آمریکا برای شما مانند آمبولانسی است که بعد از مرگ مریض به دادش می‌رسد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه از هفتاد و چهار سال پیش با معماری آمریکا و مهندسی اروپا و کشور‌های مرتجع عرب و رژیم صهیونیستی ۳۸ طرح برای بقای این رژیم طراحی شد، گفت: از کمپ دیوید تا پیمان اسلو، مادرید، شرم الشیخ و مریلند و بعد معامله قرن و نقشه راه و امروز طرح صلح آبراهام، اما امروز فلسطینی‌ها به این حقیقت رسیدند با کاغذ پاره نمی‌توان امنیت و بازگشت به سرزمین مادری را آرزو کرد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: وقتی فلسطینی‌ها در قلت قدرت هستند نمی‌توان با ظالمان به حریت و آزادی رسید. این درس بزرگی است که تاریخ به ما داده است و امامان ما به آن آگاهند که سازش با ظالم راه زیستن امن و آزاد نیست ومستکبران راه غلبه به خود را به ما نمی‌آموزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->